zondag 5 mei 2013

Flikken Maastricht

Flikken Maastricht! wie kent het nou niet?! Flikken Maastricht is mijn lievelings serie ik vind het de laatste tijd zelfs leuker dan GTST en dat komt niet vaak voor. Ik weet dat er nu veel mensen zijn die dit bericht niet lezen omdat ze Flikken Maastricht nog nooit hebben gezien (die moeten dan maar snel gaan kijken ;D) en er zijn ook mensen die er geen zak aan vinden, maar ik weet zeker dat meer dan de helft wel leest omdat ze ook helemaal verslaafd zijn!













Flikken Maastricht haalt elke week weer toren hoge kijkcijfers en dat vind ik niet gek, want de verhaallijnen zitten heel goed in elkaar. Weten jullie nog hoe het allemaal begon? ik wel. Floris Wolfs liep naar Eva van Dongen vervolgens deed Eva heel kortaf tegen Wolfs ze liet goed merken dat ze hem niet mocht, maar inmiddels kennen we Eva en Wolfs als een onafscheidelijk politie koppel.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ik ben eigenlijk pas naar Flikken Maastricht gaan kijken na seizoen 4. In dit seizoen (en de seizoenen daarna) krijgt Wolfs het heel moeilijk. Er komt een nieuwe politie agent Daan de Vos hij kan goed met Eva opschieten. na dit seizoen vertrouwt bijna niemand Wolfs nog hij word beschuldigd van moord en verkrachting en word onschuldig in de cel gegooid. Na een tijd komt Wolfs erachter dat Daan de Vos achter alles zit. de Vos wil wraak op Wolfs en hangt hem op gelukkig komt Eva net op tijd en kan Wolfs redden. na dit seizoen heb ik elke aflevering gezien. ik heb ook alle afleveringen van seizoen 1 t/m 3 gekeken omdat ik die nog niet had gezien.

Tussen seizoen 5 en 6 zit een Telefilm: de Overloper. Wolfs word vrijgelaten na een vormfout. Eva besluit om Wolfs goed in de gaten te houden en als hij dan iets illegaals zou dan dat hij dan weer word opgesloten, maar Eva weet niet dat Wolfs op een geheime missie is om een criminele bende op te sluiten. Het enige wat Wolfs niet weet is dat hij er word ingeluisd. De telefilm is ontzettend spannend en ik vond hem leuk om te bekijken.




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Inmiddels is seizoen 7 afgelopen. seizoen 7 was het seizoen waarin Daan de Vos terug keerde. De politie een motorbende probeert op te pakken. Eva een informant (haar vriendin) bij de motorbende heeft. Daan de Vos word vermoord door Fleur de dochter van Wolfs. Victor Reinier een eigen aflevering schrijft en regisseert. Ik vind het zelf heel jammer dat seizoen 7 al weer voorbij is, maar gelukkig weten we inmiddels dat er een seizoen 8, 9 en 10 komt!!!





xxx WeLoveFashion






 
 
 
 














 
 
 
 
 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten