woensdag 30 januari 2013

aztec nail-art

Ik kreeg vandaag een heel leuk idee voor mijn nagels. Tegenwoordig is het aztec printje weer helemaal hip, en ziet ze overal! Dus dacht ik, ik ga een aztec nail-art maken. Het ziet er moeilijk uit maar het is hartstikke makkelijk. Ik hoop dat jullie het een leuk printje vinden.

Benodigdheden:
- witte nagellak
- gele nagellak
- blauwe nagellak
- zwarte striper
- rode striper

Stap 1:
Lak je nagels wit.













Stap 2:
Maak net onder de bovenkant van je nagel een gele streep.














Stap 3:
Maak aan allebei de kanten van de gele treep 2 zwarte streepjes met de triper.














Stap 4:
Maak onder de gele streep met de rode strijper een rood lijntje.














Stap 5:
Maak aan de onderkant van je nagel een blauwe streep.





















Stap 6:
Maak boven de blauwe streep een zwart streepje met de striper.




















Stap 7:
Maak aan de bovenkant van je nagel dunne streepjes met je striper.






















en het resultaat!

xxx WeLoveFashion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten