donderdag 31 januari 2013

GTST

ja! ik ben één van die meisjes die elke dag om 8 uur 's avonds klaar zit met een bak koffie en een koekje. ja, ik kijk elke avond GTST en ik weet bijna wel zeker dat veel meisjes/jongens (ik denk vooral meisjes) die dit lezen ook elke dag voor de buis zit voor GTST.














maar ik vind wel dat er de laatste tijd heel veel nare dingen gebeuren, het is nu meer slechte tijden. kom op er moeten weer goede tijden komen! geef toe er geuren veel nare dingen. Janine die er word ingeluisd door maxime en uit het huis is gezet en ook nog eens ruzie met nina heeft, Tim de half broer van sjoerd die alles verpest tussen Rikki en Sjoerd, de ruzies tussen Bianca en Anton omdat Anton zich niet kon inhouden bij andere vrouwen (gelukkig hebben ze het weer goed gemaakt), ojaa en bijna vergeten mike die alles verpest (ik vind het geen leuke rol en ik vind dat hij weg moet gaan).

laat weten wat jij van gtst vind, en laat weten wat jou favo tv-programma is.

xxx WeLoveFashion








 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten