donderdag 31 januari 2013

onesie

het is winter! het is tijd om je lekker warm aan te kleden, en ik zag iets super leuks wat heerlijk warm is en ik wilde dit even met jullie delen. ik ben helemaal gek van onesie's ik ben de laatste tijd allemaal sites aan het afspeuren naar de perfecte onesie. ik zet er hier even 4 op een rijtje, hopelijk vind jij ze ook leuk. de leukste onesie's kan je vinden op www.boohoo.com.

onesie 1:




















ik vind deze onesie super, met al die kleurtjes ik vind het alleen jammer dat het niet hele vrolijke kleurtjes zijn voor derest is hij geweldig!

onesie 2:



















zwart met een leuk winters printje, ik hou er gewoon van! maar het zou niet mijn eerste keuze zijn.

onesie 3:





















deze is ook zwart met een winters printje, alleen ik vind deze leuker dan die andere. komt misschien omdat deze helemaal bedekt is met het winterse printje.

onesie 4:




















en deze is ook met een winters printje. ik ben wel een beetje van de winterse printjes maarja dat komt misschien omdat het winter is ^^ maar deze is wel met een leuk warm kleurtje.


de leukste van deze 4 onesie vind ik onesie 3 ^^

laat me weten welke jij het leukste vind of welke onesie jij hebt.


xxx WeLoveFashion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten