dinsdag 5 maart 2013

Blog style

Ja, eindelijk daar ben ik weer. Ik sta er zelf eigenlijk ook van te kijken hoe lang ik al niet meer heb gepost. Waarschijnlijk gewoon omdat ik het te druk heb. Ik moet gewoon vaker nee zeggen en meer posten op mijn blog. Binnenkort ga ik weer een nail-art doen dat komt natuurlijk online. En ik ga straks een onesie betsellen! Ik ben super blij, ik ga er een van One piece bestellen. Ik vind hem super gaaf, want ik ga er een bestellen met de handafdruk van Zayn Malik!!!! ^^

Ik vond het ook wel weer eens tijd om de style van mijn blog te veranderen. Ik vind het er nu ook wat volwassener uit zien. Ik vind het heel mooi maar wat vinden jullie. Ik hoop natuurlijk dat jullie het ook heel leuk vinden .

Voor:























Na:

























Binnenkort dus weer veel artikels op mijn site!

Xxx WeLoveFashion





Geen opmerkingen:

Een reactie posten