dinsdag 5 maart 2013

Onesie by Zayn Malik


jullie weten het nog niet, maar ik ben ontzettend fan van one direction. ik denk dat meer dan de helft van de mensen die dit lezen ook fan zijn of sommige liedjes ook leuk vinden, dat hoop ik tenminste, want het is een super leuke boyband.

in een van de vorige artikels heb ik het onderwerp onesie al besproken. ik vind onesie's echt super gaaf en raad eens....ik ga er een bestellen!!! ik ga mijn onesie bij One piece bestellen. daar hebben ze allemaal gave onesie's. ik ga de special edition van Zayn Malik bestellen, dat is een donkerblauwe onesie met een hand afdruk van Zayn Malik, super gaaf toch? 












ik wilde al heel lang een onesie, maar het heeft zo lang geduurd voordat ik het ging bestellen omdat ze flink aan de dure kant zijn. maar na een lange tijd nadenken en honderden keren op de site hebben gekeken heb ik toch besloten om er een te kopen.

als ik hem binnen heb maak ik er nog een artikel over met mooie foto's.

 ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en tot de volgende keer.  ^^

xxx WeLoveFashion



Geen opmerkingen:

Een reactie posten