dinsdag 5 maart 2013

My inspiration


vandaag in my inspiration, laat ik mijn inspiratie voor nail-arts zien. ik hou echt super veel van nagels lakken en vooral als het met leuke patroontjes of voorwerpen. soms verzin ik zelf een nail-art, maar ik vind het ook altijd heel fijn om inspiratie te hebben. ik laat jullie vandaag zien waar ik mijn inspiratie vandaan haal.

meestal kijk ik random op google naar leuke nail-arts. 

deze vind ik echt ontzettend gaaf, ik denk dat ik deze wel een keer wil uitproberen, maar het probleem is meestal dat mijn ene hand wel lukt en mijn andere hand niet. 









deze heb ik al een keer gemaakt. het ziet er moeilijk uit maar dat is het dus echt helemaal niet. je bent er natuurlijk wel een tijdje mee bezig maar dan heb je wel iets gaafs, vind ik. :)







en dit is eigelijk mijn lievelings, omdat het een rilakkuma nail-art is. ik vind alle rilakkuma producten ontzettend schattig, voor de mensen die rilakkuma nog niet kennen. het is een super schattig kawaii beertje. als je op google rilakkuma intikt krijg je ontzettend veel lieve leuke plaatjes. ik vind vooral de iphone hoesjes van rilakkuma super gaaf. ik denk dat mijn volgende artikel een rilakkuma nail-art word. (>_<)






xxx WeLoveFashion









Geen opmerkingen:

Een reactie posten