woensdag 6 maart 2013

Lijstje: wat wil ik bereiken

Vandaag is het onderwerp lijstjes maken! Ik ben er echt helemaal verslaafd aan. Ik maak echt al van klein af aan lijstjes. Ook gewoon lijstjes over nutteloze dingen maar ook over belangrijke onderwerpen. Bijvoorbeeld een lijstje over de dingen die ik zoiezo moet gaan shoppen, plannen voor later echt gewoon van alles.

Laatst las ik de cosmogirl en daar stond echt een heel leuk idee in. Een lijstje over de dingen die je wil bereiken in het leven. Dat moeten dan wel dingen zijn die je kan bereiken. Geen dingen waar je zeker van weet dat het niet gaat lukken. En natuurlijk ging ik ook zo'n lijstje maken. Dit is het resultaat:

Ik heb dingen gekozen die ik in mn eentje kan doen, met mijn vriendinnen en plannen voor mijn studie.

Ik hoop dat jullie het een leuk onderwerp vinden. En ik hoop natuurlijk dat jullie ook zo'n leuk lijstje gaan maken.

Xxx WeLoveFashion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten